In cadrul sedintei Colegiului Prefectural al județului Dâmbovița a fost prezentat raportul de activitate privind acțiunile realizate în trimestrul I al anului 2022 de către Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) Dâmbovița.
Potrivit raportului, comisarii CJPC, în primele trei luni ale acestui an au întreprins 262 de acțiuni de control, dintre care 214 acțiuni au fost în vederea soluționării reclamațiilor.
In urma acțiunilor de control, comisarii CJPC au aplicat 86 de măsuri contravenționale, din care 20 de avertismente și 66 de amenzi care însumează 514.000 de lei. Cele mai multe recalmații au fost: serviciile de telefonie, serviciile de furnizare internet, serviciile de televiziune prin cablu și serviciile de furnizare energie electrică sau gaze naturale.
Au fost organizate si acțiuni de consiliere privind legislația specifică cu operatori economici care prestează servicii sau comercializează produse pe raza județului Dâmbovița, precum și activități zilnice de consiliere a consumatorilor.