COMUNICAT DE PRESĂ ITM DÂMBOVIȚA
Inspectoratul Teritorial de Muncă Dâmbovița, în parteneriat cu Camera de Comerț, Industrie și Agricultură, Inspectoratul Școlar Județean și CECCAR – Filiala Dâmbovița, organizează, joi, 12 iunie, un seminar de informare pe tema implementării REGES – ONLINE, menit să faciliteze adaptarea mediului economic la noile cerințe legislative.
Întâlnirea va avea loc, începând cu ora 11.00, la Centrul Internațional de Conferințe al Universității „Valahia” din Târgoviște – Corpul K (Târgoviște, str. Maior Ion Alexandrescu, nr. 39).
Evenimentul se adresează angajatorilor, specialiștilor în resurse umane, contabililor, precum și tuturor persoanelor interesate de aplicarea corectă și eficientă a noilor reglementări privind evidența salariaților, în contextul în care termenul limită de trecere la noua platformă REGES – ONLINE este 30 septembrie 2025.
Printre subiectele propuse de organizatori se numără obligațiile legale pentru angajatori, detalii tehnice privind noua platformă, dar seminarul va conține și o sesiune interactivă de întrebări și răspunsuri, cu exemple practice, privind modul de lucru.
Participarea este gratuită și până la acest moment s-au înscris peste 200 de persoane interesate să participe la sesiunea de informare, pe baza formularului de înscriere online.
Precizăm că au obligația de a întocmi și accesa Registrul general de evidență a salariaților – REGES-ONLINE, de a completa și transmite în acesta elementele contractului individual de muncă, privind încheierea, modificarea, suspendarea și încetarea acestuia, următoarele categorii de angajatori:
-persoane fizice sau juridice de drept privat;
-instituții/autorități publice/alte entități juridice care angajează personal în baza unui contract individual de muncă;
-misiunile diplomatice, oficiile consulare ale altor state în România, respectiv, după caz, reprezentanțele organizațiilor internaționale acreditate în România, institutele culturale și reprezentanțele comerciale și economice ale altor state în România, pentru personalul angajat local care are cetățenia română sau pentru străinul cu drept de muncă în România.
Unitățile fără personalitate juridică ale angajatorilor – sucursale, agenții, reprezentanțe, puncte de lucru sau alte asemenea unități fără personalitate juridică au obligația de a înființa, completa și transmite Registrul, dacă au primit delegare de competență pentru încheierea, modificarea, suspendarea și încetarea contractelor individuale de muncă și dacă au primit delegare de competență pentru completarea și transmiterea datelor în Registru.
Prin noul portal nu mai este necesară instalarea unei aplicaţii dedicate (ex. Revisal), iar generarea şi transmiterea fişierelor .rvs nu mai este necesară. Aplicaţia este complet web-based, uşor de accesat şi de utilizat, şi respectă toate cerinţele legale în vigoare.
Noul registru de evidență a salariaţilor în format electronic este disponibil la adresa de web: https://reges.inspectiamuncii.ro.