COMUNICAT DE PRESĂ
Pentru o mai bună gestionare a tuturor apelurilor venite din partea persoanelor care acuză simptome ale infectării cu noul coronavirus, precum şi pentru colectarea şi corelarea datelor destinate monitorizării infecţiei SARS-CoV-2, începând cu data de 15 decembrie 2020, capacitatea Call center-ului existent la nivelul D.S.P. Dâmbovita a fost suplimentată cu 6 linii telefonice şi s-a extins colaborarea cu personalul din cadrul MAPN, ca urmare a parteneriatului încheiat între ministerele de resort.
Pentru definitivarea aptitudinilor celor 34 de operatori care vor activa în noua structură de Call-center, D.S.P. Dâmboviţa a efectuat mai multe sesiuni de instruire teoretică şi practică.
Numărul unic este 021/ 414 44 45, poate fi apelat din toate reţelele de telefonie mobilă şi este operabil 24 de ore din 24.
Recomandăm oricărei persoane care are nevoie de informaţii, să apeleze cu încredere acest număr de telefon.
DSP Dambovita