Dacă ai abilități avansate de comunicare și de relaționare, ești o persoană bine organizată și ai capacitatea de a lucra în echipă, te invităm să te alături echipei noastre. Vei oferi suport unei echipe de avocați în sarcinile curente administrative și de secretariat.
Principalele atribuții vor fi:
- gestionarea corespondenței cu funizorii, clienții și diversele instituții
- preluarea solicitărilor generale primite din partea clienților și a colaboratorilor
- cunoașterea agendei de lucru a avocaților
- organizarea întâlnirilor, a deplasărilor, a conferințelor telefonice
- organizarea, îndosarierea, arhivarea, copierea și scanarea documentelor
Cerințe necesare ocupării postului:
- absolvent de studii medii sau superioare
- cunoștințe operare programe MS Office (Word, Excel, Power Point)
- capacitate de a lucra în echipă
- bune abilități de comunicare și relaționare
Te rugăm să ne transmiți un curriculum vitae, la adresa de mail: office@gabrielcioaca.ro până pe 02 aprilie 2021.
Persoanele selectate vor fi contactate telefonic pentru un interviu, ce se va ține la sediul societății din Târgoviște, strada Justiției, nr. 27 A, județul Dâmbovița.